luni, 2 iulie 2012

8)Intalnire cu surprize

8)Intalnire cu surprize
Dean.Pov.Stateam pe pat holbandu-ma la tavan,iar gandul imi zboara la ea.Cum dintre toate fetele din scoala lui Andy i s-a pus pata pe Loriana?Iubita lui?Atat de schimbata si atat de frumoasa el nu merita atentia ei!O va ranii idiotul,asa se intampla de fiecare data.Trebuie sa-i despart!Nu inteleg ce naiba se intampla cu mine?De cand ma amestec eu in relatiile altora?Dar e vorba de Loriana si ea nu este iubita oricarui baiat ,e a nesuferitului de Andy!Nu vreau ca ea sa sufere!Sau tu suferi de fiecare data cand o vezi cu Andy?Nu este adevarta!Nu?Dar daca ar fi cu alt baiat,ce motiv ai mai avea sa-i desparti?Nu i-as despartii!Atunci ce ai cu Andy?Pana acum nu i-a facut nimic rau,deci vezi-ti de iubita ta!Nu pot si nu suport  ideea de ai vedea in fiecare zi impreuna!Tu crezi ca daca-i desparti ea va ramane singura?Va veni altul poate mai rau decat Andy,atunci ce o sa mai faci?O sa te bagi in viata ei doar pentru ca nu-ti convine tie cu cine umbla ea?Dar...Ce?Tie greu sa recunosti ca o placi?Nu...
O bataie in usa m-a scos din discutia  cu mine insumi.Cat de ciudat a sunat asta?
-Intra!am spus eu .In camera a intrat Tiffany.Era nervoasa ,a trantit usa.
-Buna,iubito!m-am dat jos din pat si am inaintat spre ea.Nu mi-a raspuns la salut,am vrut sa o sarut dar s-a ferit.Ce are?
-Nu ma lua pe mine cu iubito!
-Poftim?am privit-o
-De ce ai plecat asa?m-a intrebat ea asezandu-se pe patul meu.Ce sa-i raspund?Tiffany....pai am plecat ca imi venea sa-l i-au la bataie pe Andy,pentru ca e iubitul prietenei mele!Neah!Sau ai putea sa-i spui,,Stii, draga Tiffany eu m-am indragostit de Loriana,dar nu vreau sa recunosc si sunt gelos de nu se mai poate!Afurisitul ala de Andy a avut tupeul sa recunoasca dar eu nu!Si asta ma seaca!Si as vrea sa-l omor!Haha!Foarte amuzant!De unde naiba,ai scos ca eu sunt indragostit de Loriana...nu e deloc asa.. Da,bine cum spui tu!
-Dean!Ai un raspuns sau nu?
-M-am simtit rau!?Bravo,Dean!Asta a sunat mai mult a intrebare,sigur o sa te creada!
-Nici sa minti nu sti!a spus ea apoi a oftat
-Dar nu...
-Pe bune,Dean,se vede de la o posta...De ce nu recunosti ca ai plecat deoarece erai gelos...
-Ce?
-Te deranjeaza adevarul?
-Ce adevar?Eu nu sunt gelos...
-Iar minti...
-O termini cu chestia asta?
-Bine,sa spunem ca nu esti gelos,asta inseamna ca nu te deranjeaza daca azi mergem toti patru in parc!a spus ea apoi a zambit.Firar!Sunt mort!
-Nu ma deranjeaza!am spus eu si am incercat sa schitez un zambet.Te rog doamne ajuta-ma sa nu-l i-au la bataie pe Andy in parc!
Loriana.Pov.Orele au trecut atat de repede.Acum steteam in fata clasei de Chimie si o asteptam pe Sara.Profesorul inca nu le dadu-se drumul.Langa mine si-a facut aparitia Tiffany.Asta ce mai vrea?
-Hey,Lori,am o veste minata!a spus ea aratandu-mi un zambet urias.
-Ok,si care ar fi aceasta veste?
-Lori, te anunt ca am vorbit cu Andy si a fost de acord sa mergem in parc toti patru la ora 17:00!Va fi atat de distractiv!Perfect!Imi venea sa ma dau cu capul de toti peretii scolii de ,,bucurie"!
-Bine!am spus eu incercand sa zambesc dar nu prea mi-a iesit.Mai mult imi  doream sa o strang de gat.Ea si ideile ei geniale!
-Atunci ne vedem la 17:00, i-am spus lui Andy unde ne intalnim,o sa vina el dupa tine,pa!Cu ce am gresit? Incepusem sa-mi fac un plan cum sa scap din chestia asta!Poate o posibila raceala?
-Pa!am spus iar ea a plecat.Sara a iesit de la ora si avea o privire plictisita si parea ca si cum ar fi fost chinuita toata ora.
-Pura tortura!a murmurat ea apoi si-a dus mana la frunte.
-Ce a durat atata?am intrebat amuzata de privirea Sarei
-Urasc chimia!Nu am inteles nimic!Am iesit praf de acolo!a spus ea
-Atat de oribil a fost?
-Tu ce zici?a intrebat ea
-Dupa fata ta....
-Foarte amuzant!
-Hey,ce faceti?a intrebat Andy care era cu fratele sau
-Rau!am spus amandoua deodata.Apoi ne-am aruncat o privire una celeilalte.
-Waw!Dar de ce?a intrebat Alex
-Pai eu nu ma simt prea bine,ma doare capul ingrozitor...am spus eu incercand sa scap de intalnire
-Iar eu am avut ultima ora chimia  si a fost de groaza!M-a ametit complet!
Andy a inceput sa rada.
-Ce?am intrebat
-Mi se pare mie sau tu incerci sa scapi de intalnire?m-a intrebat.Toate privirile erau atintite asupra mea.
-Nu.Eu doar..ma simt rau!
-O haide!a spus el.Am privit-o pe Sara iar ea mi-a aruncat o privire gen.,,Despre ce naiba vorbeste?"
-Am spus eu ca nu o sa ajung la intalnire?l-am intrebat.
-Atunci ne vedem la 17:00!
-Ok.S-a apropiat de mine apoi m-a sarutatIar Sara a inceput sa tuseasca zgomotos.Am intrerupt sarutul apoi i-am spus:
-Pa!
-Pa!a spus  si el apoi a plecat impreuna cu Alex.Mi se pare mie sau Alex o priveste cam mult pe Sara.Apropo de Sara....3,2,1...
-Ce mama naibi?Intalnire cu afemeiatul ala?Lori ce e in capul tau?
-Daca te intereseaza nici nu am dorit sa merg...
-De ce?a intrebat ea
-Cine sa te mai inteleaga pe tine...Ori vrei sa merg ori nu?
-Nu,dar de ce totusi nu vrei sa mergi?
-Dean si Tiffany vor fi acolo!
-Atunci clar mergi!
-Ce?
-Trebuie sa-i arti lui Dean ce a pierdut si pentru asta va trebui sa intri pe mana mea!
-Oh,nu!Nici gand!
-Te rog,macar de data asta fa cum spun eu si vei vedea ce va iesii!a spus ea
-Bine.am spus si ne-am indreptat spre iesirea din scoala.
...............................................................................
Eram in camera mea impreuna cu Sara,care cauta prin hainele aduse de ea ceva perfect.
-Am gasit!a spus ea avand ceva portocaliu in mana.Avea parul ciufulit si o privire criminala.Am izbucnit in ras.
-Haha,foarte amuzant sa radem de sarca Sara,care se agita pentru mine!
-Esti foarte haioasa ar trebuii sa te uiti in oglinda arati ca un om de stiinta nebun.
-Imbracate cu astea!mi-a aruncat ea o pluza portocalie si o pereche de plugi albastrii.
-Arata bine,cel putin nu mai pus sa port fusta mini...
-Misca odata!
-Sa traiti!M-am imbracat repede,apoi cand am vazut ce se afla in mana Sarei.Oh,frate!
-Glumesti, nu?
-Arat eu ca si cum as glumii?
-Nu.
-Atunci ce mai astepti?
-Te urasc!
-Si eu te iubesc!a spus ea zambindu-mi.M-am incaltat cu botinele gri.Si chiar arat bine.
-Acum ne ocupam de par!a spus Sara.Mi-a indreptat parul apoi m-a machiat.
-Waw,am facut o treaba minunata!a spus ea
-Multumesc mult!am spus eu apoi am tras-o intr-o imbratisare
-Hey,ma sufoci!a spus ea
-Ba nu!
-Te razbuni cumva pe mine?
-Nu...
S-a auzit un ciocanit in usa.
-Intra!am spus eu
A intrat Matt apoi privirea lui s-a oprit pe mine apoi a inceput sa rada.
-Hahha......Cum de Barbie si sotia lui Frankenstein stau in aceeasi camera?
-O nu mi-ai spus asa?Sara l-a sagetat cu privirea pe Matt.
-Fugi acum cat poti!a spus ea privindu-l intr-un mod infricosator pe Matt
-Mama,femeia lui Frankenstein e pe urmele mele!A striga Matt iesind din camera mea.Sara a inceput sa alerge dupa el.
-Cand pun mana pe tine Matt o sa te torturez in sitilul meu!a strigat Sara furioasa.
Bietul Matt!Nu suna atat de bine tortura in ,,Stilul Sarei"!Dupa cum o cunosc eu pe ea ar fi in stare sa-l lege pe Matt,apoi sa-l transforme in fata...O imagine cu Matt imbracat in rochie, cu parul facut si pe tocuri plus unghiile date cu oja roz mi-a trecut pin minte...Ihhh!Mai infricosator decat Frankenstein!
Am mers si eu pe urmele lor cu mare atentie pentru ca s-ar pute sa-mi rup gatul!
Matt a venit deodata pe la spatele meu si m-a tras de brat tragandu-ma in camera lui.
Era transpirat tot si gafaia.
-Prietena ta e nebuna!a spus el
-Stiam!am spus eu apoi am inceput sa radem amandoi
-Apropo ti-a venit babuinul!a spus el
-Ce?
-  Andy   a  venit!A spus el
-Si unde e acum?
-In fata usii?
-L-ai lasat sa astepte in fata usii?
-Nu am deschis usa dar cand l-am vazut i-am trantit usa in nas!
-Esti imposibil!Am spus eu impingandu-l.
-Ai face bine sa ai grija cu ala!m-a atentionat el in timp ce ieseam din camera lui
-Da,o sa am!Frate,parca ar fi un criminal in serie!M-am indreptat spre camera mea pentru am lua geanta.Unde o fi Sara?Deodata s-a auzit o bufnitura.
-Lori, ajutor!a strigat Matt.M-am grabit spre camera lui cu geanta in mana.Am inceput sa rad la scena ce se desfasura in fata ochilor mei.Sara era cu un ruj de culoarea roz bombon  in mana si alerga dupa Matt care o privea  speriat.
-Ajuta-ma!a spus el
-Sara fa-i si o cuafura draguta!am spus eu apoi am iesit din camera inchizand usa.Asta e pentru ca ai trantit usa in fata lui Andy!Am coborat scarile si m-am indreptat spre usa.Am deschis-o iar Andy se holba la mine.
-Waw!a spus el apoi mi-a atacat buzele.
-Usurel...am spus eu
-Arati fantastic!
-Multumesc si tu arati la fel!
Un strigat s-a auzit.M-am uitat la fereastra casei unde statea Matt rujat....hahha!Lovea cu palmele geamul.Apoi in spatele sau a aparut  Sara ce avea o privire criminala. Nu mai vreau sa privesc...
-Ce naiba! Andy privea speriat fereastra
-Haide!am spus eu si l-am luat de mana
-Cred ca o sa pastrez distanta fata de prietena ta....M-a bufnit rasul...
-Ce?Hahaha...
-Sarcaul Matt, mi-e mila....
-Am avut sansa sa-l salvez,dar nu am facut-o!
-L-ai lasat acolo?Cu....
-Merita tortura Sarei!am spus eu stapanindu-mi rasul.
-Dar totusi...
-Ti-a trantit usa in nas plus ca a numit-o pe sara ,,sotia lui Frankenstein"...
-Hahha...Sotia...lui...Haha Frankenstein ...
Ne indreptam spre parcul   ce se afla  aprope de locuinta mea.Discutam cu Andy cand privirea mi s-a oprit pe Dean care ne astepta impreuna cu Tiffany langa fantana arteziana din centrul parcului.Tiffany ne-a facut cu mana.
-Cat o urasc!a soptit Andy
-Si eu!am soptit mai mult pentru mine dar el m-a auzit deorece mi-a zambit.Asta va fi o plimbare lunga.Ma holbam ca o idioata la Dean si inima mea a luat-o razna cand el m-a privit.Am privit-o pe Tiffany,evitandu-i privirea lui Dean.
-Va fi cea mai tare plimbare!a spus Tiffany venind langa mine
-Da...Cat as vrea sa fug de aici acum!Firar ele de tocuri!
Inima mea mai are un pic si sare din piept.Evita privirea,evita privire lui...
Dean.Pov.Nu te mai holba naibi!De ce nu se uita la mine?Arata atat de bine,dar cand o vad de mana cu ala...
-Sa mergem sa cumparam inghetata!a  spus Tiffany luandu-ma de mana
-Super ingheta!privirea mea era atintita pe Loriana.Credeam ca se va simti aiurea...dar pare foarte fericita.Eu de ce sunt asa?Asa cum?Ma simt aiurea?Esti gelos...
-Care e preferata ta?a intrebat-o idiotul ala.De ciocolata...
-Inghetata de ciocolata!a spus ea afindu-i un zambet.Ah zambetul ala!I-am privit incaltamintea...De cand poarta ea tocuri?Se mai schimba gusturile oamenilor!Da...dar.Imi aduc aminte de balul acela,era asa de haioasa si de frumoasa.Purta o rochie si  tenesi la bal iar toate fetele aveau tocuri,iar ea era suparata...
-Vrei inghetata?m-a intrebat Tiffany scotandu-ma din gandurile mele.
-Da.
-De care?
-Ciocolata.am spus eu si am zambit.Dar apoi zambetul mi-a disparut atat de repede...El o saruta,ea avea inghetata pe obraz iar el...Simteam cum furia pune stapnire pe mine.Vroiam sa vorbesc cu Andy,asa ca m-am indreptat nervos spre el,din greseala am dat peste Tiffany care avea inghtatele in mana si...
-Ce naiba?a spus ea privind spre banca in care se aflau ce doi apoi privirea i s-a oprit pe mine.
-Imi pare rau!am spus eu continunadu-mi drumul spre....
-Esti nebun!Tu ai vazut ce mi-ai facut bluza?
-Mi-am cerut scuze!m-am rastit eu
-Ce-i cu tine?Pe de alta parte nu stiu de ce te mai intreb!Stiu clar ca esti gelos!Ce naiba a fost intre tine si ea?m-a intrebat ea uitandu-se la mine
-Nimic.
-Tu minti, o intreb pe ea!a  dat sa plece dar eu am apucat-o de brat
-Nu a fost nimic intre mine si ea!Ce nu intelegi?
-Nu inteleg de ce o privesti asa si de ce esti atat de furios de fiecare data cand ea se saruta cu Andy?a tipat ea.Toti oameni de prin jur  s-au intors sa ne priveasca inclusiv Andy care zambea si Loriana care o privea ciudat pe Tiffany.Andy s-a ridicat de pe banca si s-a indreptat spre noi Lori l-a urmat.
-Ce naiba te-a apucat?am inntrebat-o pe Tiffany
-De ce naiba nu recunosti ca esti gelos asta chiar nu o inteleg!a continuat ea sa tipe
-Noi plecam!a intervenit cretinul ala de Andy.Ba nu pleci pana nu vorbesc eu cu  tine!
-Nu pleci acum asteteapta am ceva de discutat cu tine!am spus eu incercand sa-mi pastrez calmul
-Nu inteleg ce mai  vrei sa dicuti cu mine!?
-Da unde va grabiti asa?a intrebat Tiffany.O nu o sa faca asta!Ba o va face!
-Poftim?
-Andy tu sti ce a fost intre astia doi?Firar!
-Ce?a intrebat Loriana uitandu-se cand la mine cand la Tiffany
-Da,draga Loriana ,vrem si noi sa aflam...
-Las-o in pace!am spus-Esti nebuna!m-am   rastit
-Vreau sa plecam!i-a spus aceasta lui Andy
Eu vreau sa ma inghita pamantul!Tiffany cu siguranta a inebunit,singura geloasa e ea!
.......................................................................
Hey!Am reusit sa postez capitolul 8.Sper sa va placa!Multumesc pentru comentarii!:*:*

10 comentarii:

Anonim spunea...

In sfarsit ai postat cat am asteptat capitolul asta , ma pun sa citesc :*

LoStInDr3aMs spunea...

dean e gelos,dean e gelos,dean e gelos:))(asta e melodia pe care o cunta micutul meu creieras)
vreau un moment romantic,dar nu prea mult dintre ea si dean
hai cu next0ul!!!

Anonim spunea...

Imi place , imi place , imi place place place !!! Esti absolut geniala , Dean e super indragostit , si in acelas timp super gelos !!! Un capitol extraordinar , sunt foarte curioasa daca Lori va ajunge impreuna cu Dean , abia astept next' ul , sper sa poti posta mai des . :) :*:*:*>:D<

Anonim spunea...

Ai o leapsa de la mn :D http://karmensstories.wordpress.com/leapsa-d/5-d/

Anonim spunea...

Inca una :)) http://karmensstories.wordpress.com/leapsa-d/6-d/

flora spunea...

ai lapsa de la mine

BeBexutza spunea...

Foarte tare....
Vreau nextul
Btw...ai leapsa de la mine

maria spunea...

Absolut fantastic!Imi place place place!
Iar Dean e gelos:)) - ca de obicei:))
Iar Andy hot and sexy,si putin enervant - ca de obicei:))

Sper ca vei mai posta,caci vad ca-n iulie e ultima postare.
Oricum,felicitari si multa bafta in continuare!

Love you:*:*:*


Miss Salvatore

Anemona spunea...

Imi place postarea asta :D

lory96 spunea...

cand este nextul ca mor de nerabdareeee!!vreau sa vad ce se intampla