marți, 13 martie 2012

1)Prima zi de liceu

1)Prima zi de liceu
Loriana.Pov.
-Va fi o zi oribila presimt!i-am spus eu Sarei.Ea s-a uitat la mine si mi-a zambit
-Nu are de ce sa fie oribila!Eu simt ca va fi o zi minunata...a fost intrerupta de o bufnitura.
-Ce naiba?am spus si am iesit din camera.Sara era in spatele meu.Mama era in fata camerei lui Matt si chicotea.
-Ce s-a intamplat?am intrebat-o
-Matt a cazut din pat...a spus ea printre chicoteli.Am inceput sa rad impreuna cu Sara.
-Nu-i amuzant de loc...a spus el iesind din camera frecandu-si bratul drept.cand l-am vazut am inceput sa rad si mai tare.
-Haha!Ce sa spun foarte amuzant!Daca  va loveati voi,era chemat smurdul deja!
-Hei!am spus amandoua la unison
-Ok!Gata cu distractia!O sa intarziati!
-Lori ,mama ta are dreptate!E aproape opt si tu nici nu te-ai imbracat!mi-a spus ea
-Poate daca azi noapte ma lasai sa dorm si nu ma sunai din 5 in 5 minute,poate ma trezeam mai devreme.i-am spus
-Da,sigur!Acum la dus cu tine!M-a impins in camera.
-De unde ai atata energie?
-La dus!Nu mai trage de timp!mi-a spus
-Bine!am intrat in baie,mi-am facut dus.Am iesit din baie in halatul meu cel rosu si pufos.Pe pat se aflau multe haine imprastiate,iar Sara rasfoia prin hainele mele.
-Sara!am spus
-Ohh!Nu gasesc nimic cool!mi-a spus.Mi-am dat ochii peste cap si i-am zambit.
-Stii?Ai putea sa-mi dai doar o pereche de blugi si un tricou....nu mergem la club!i-am spus
-Nu,nu mergem!Dar nici cum vrei tu!Auzi la ea blugi!
-E doar... scoala!i-am spus
-E liceu!Stii. tipi draguti...
-Esti imposibila!i-am spus
-Am gasit!A tipat ea-Perfect!-Uite!mi-a intins o pereche de pantaluni negri-Si merge cu asta!mi-a intins un maieu cu dungi-Si asta!-mi-a dat o esarfa alba cu modele gri.-Si astia!mi-a intins o pereche de botine negre cu toc
-Clar nu!Vreau tenesi!Vrei sa-mi sparg capul?i-am spus uitandu-ma urat la ea
-Bine!mi-a spus ea-Acum nu mai esti perfecta!mi-a spus stramandu-se la mine
-Haha!Nici nu trebuie!i-am spus si m-am dus la baie sa ma imbrac.
Dupa ce m-am imbracat am coborat scarile impreuna cu Sara si am intrat in bucatarie.Matt statea la masa mancand cereale.
-Deci azi va fi prima voastra zi de liceu...
-E doar o scoala!l-am intreupt
-Da e...dar..
-Baieti draguti!a spus Sara intrerupandu-l
-Oh!Daca ar fi dupa mine nici nu as merge!le-am spus
-Iar este vorba despre ei!a spus Matt
-Matt!Nu adu vorba!Ii urasc!A spus Sara
-Ba nu-i urasti!i-am spus.Merg la acest liceu deoarece si Sara merge,daca ea nu ar fi fost interesata de liceul asta eu nici nu-l aduceam in discutie.Acolo invata ei,el.Ultima oara a trecut pe langa mine,nu m-a salutat.Ca si cum as fi fost invizibila.Si nu inteleg de ce?I-am gresit cu ceva?La fel si Bri.Nu-i inteleg de loc.
-Lori!Hello!Te mai afli printre pamanteni?
-Da!Ai spus ceva?
-Da!Ti-am spus ca daca nu-ti mananci micul dejun odata o  sa ramai nemancata,pentru ca intarziem!s-a rastit ea la mine
-De ce nu ai ales si tu un alt liceu?am intrebat-o-Sunt destul de multe in L.A!
-Iar incepi discutia asta?
-Nu!am spus si am inceput sa mananc cerealele mele.Mama rasfoia ziarul si isi bea cafeaua.
Dupa ce am terminat de mancat mama ne-a dus la liceu.Cand am coborat din masina,nu mai puteam luam foc.De ce ma simt asa?Nu e ca si cum m-ar ucide cineva.Trebuie sa trec mai departe!
-Lori ar fi mai bine sa nu privesti in spate!mi-a spus ea dupa ce masina mamei a plecat
-De ce?am intrebat-o soptit
-Nu vrei sa vezi asta!mi-a spus
-Ce?M-am intors si am privit.Acum inteleg!Brianna era acolo si vorbea cu un tip.
-Nu ne putem ignora pentru totdeauna!i-am spus
-Nu-i inteleg de ce se comporta asa?Nu mai suntem prieteni,dar ar putea saluta!mi-a spus Sara
-Trebuie sa ne luam orarul!i-am spus-Sa mergem!
-Ok!Am intrat in cladire.O multime de elevi,pe hol.Radeau,vorbeau intre ei.
-Baieti!A soptit Sara.Iar eu am oftat.Am mers impreuna la secretariat si ne-am luat orarele.
-Ce ai prima ora?m-a intrebat.M-am uitat pe orar.
-Mate!i-am spus-Urasc matematica!am spus nervoasa
Sara a inceput sa rada.
-Ti-am spus eu ca va fi o zi oribila!m-am plans eu
-Nu e!Eu am biologie!a spus ea fericita
-Norocoaso!i-am spus
-Ok!Eu merg la ora,sper sa gasesc clasa si sa nu intarzi!mi-a spus
-Bine!Ne vedem in pauza!i-am spus.Sara a plecat.Iar eu acum unde merg?Habar nu am unde e sala de mate.Unde e Matt?Am fost atat de preocupata de gandurile mele si orar si Sara...ca am uitat de Matt.
Am inceput sa merg pe hol,cu atentie deoarece erau elevi grabiti si am fost impinsa de cateva ori.Am sa intarzi!Si atunci l-am vazut pe el!Si mi-au aparut imagini cu noi toti jucand ascunsa,sau cand m-am bagat sub catedra la ora de biologie si baieti in dulap.Cand jucam adevar sau provocare...am fost intrerupta din gandurile mele
-Buna!mi-a spus un baiat
-Buna!i-am spus
-Plangi?m-a intrebat.Stai ce?Lacrima tradatoare!
-Nu!Mi-a intrat ceva in ochi!l-am mintit.Mi-a zambit.Dumnezeule si ce zambet are!
-Esti noua nu?m-a intrebat
-Da!i-am spus eu putin timida
-Eu sunt Andy Morris!Tu esti?iar a zambit.Trebuie sa inceteze sa mai faca asta!
-Loriana Evans!i-am spus
-Incantat!
-La fel!Trebuie sa plec intarzi la ora!i-am spus
-Ce ora ai ?m-a intrebat
-Mate!i-am spus
-Mai bine te-ai grabi,profu e sever!
-Ok!Deja m-am speriat!
-Ai idee unde e clasa?l-am intrebat
-Te conduc eu!mi-a spus.Iar a zambit ,devine inervant!Dar e frumos!
Cand am trecut pe langa el,m-am uitat in fata ignorandu-l desi inima imi batea cu putere.
-Am ajuns!mi-a spus
-Multumesc mult!i-am zis si am intrat in clasa.Liceu tampit!Nu mai Sara e de vina!Nu ma obligat,stiu asta,eu am vrut!De ce?Doar pentru al privi si a-mi face mai mult rau?Am intrat in clasa.Norocul meu profesorul nu a ajuns inca.M-am asezat intr-o banca goala.I-am ignorat pe toti din jurul meu!De ce fac asta?Dau vina pe Sara ca a ales acest liceu,doar pentru nu a da vina pe mine.Niciodata nu v-a avea sentimente pentru mine,iar eu continu sa sper...
-Buna ziua,clasa!Waw asta da profesor!Ma asteptam la un batranel cu burta si ochelari dar nu la el...Sara va lesina!Sara a avut dreptate nu e chiar o zi oribila!

9 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

m-ai facut foarte curioasa!!!sper ca vei posta repede ca vreau sa intram in actiune...stiu ca imi va placea ficul!

Anca spunea...

imi place...o sa iti urmaresc povestea cu siguranta...:D..

D. spunea...

E foarte interesant inceputul:x

Anonim spunea...

Primul capitol deja m-a impresionat, sa vedem cum sunt si celelalte.:*

Miranda. spunea...

nu pot sa spun daca ficul este bun, dupa parerea mea, abia dupa cap trei se poate spune ceva.

Anonim spunea...

Frumos primul capitol , mi'a placut :) Dar as avea o rugaminte la tn , sper ca nu te superi , dar se citeste cam greu datorita imiginii din spate , si te'as ruga sa pui alta sau sa schimbi culoarea scrisului , nush , ceva . Sper ca nu te'am suparat :D

Andreea spunea...

Sa stii ca imi place :x
Cu siguranta o sa-ti urmaresc povestea ;)

AndaAnduta spunea...

Super capitol! Fug la next ;)

maria spunea...

Am si tulit-o la next-ul,caci imi plaaace!
App,cred ca m-am indragostit de Andy...arata BELEA!Si sa nu mai zic si de Matt...Ah!De ce intotdeauna trebuie sa fie doi:((
Mai incolo o sa vad la care raman.

Love you:*:*:*

Miss Salvatore