miercuri, 18 aprilie 2012

4)PlayBoy?

4)PlayBoy?
Loriana.Pov.Dean se uita la mine intr-un mod ciudat.Am simtit...Stai ce?Andy tocmai m-a sarutat!In fata lui?!Ce naiba l-a apucat?Si eu stau asa nemiscata?Poate pentru ca iti place!Nu, nu imi...ce tot fac eu aici?Nici nu  ma cunoaste si deja ma saruta?M-am indepartat de el si am privit  spre usa care era inchisa acum.Nu mai era  acolo!Poate doar mi s-a parut.Se mai termina odata ziua asta?
-De ce te holbezi la usa?m-a intrebat Andy punandu-se in fata mea
-Ce?l-am intrebat confuza
-Te uiti la usa de parca ar fi cineva acolo!mi-a spus zambindu-mi si apropiindu-se de mine
M-am dat in spate cu cativa pasi.
-Uite,Andy!Eu nu mai vreau sa faci ceea ce tocmai ai facut!i-am spus uitandu-ma la el urat.Chiar m-a deranjat sarutul sau.
-Ce am facut?m-a intrebat aratandu-si zambetul ala...Ah!
-Nu mai fa asta!m-am trezit eu spunandu-i
-Ce sa nu mai fac!m-a intrebat.Ma dispera!Zambetul ala ma ameteste!
-Haide sa facem curatenie!am spus privind prin clasa,evitandu-i chipul.De ce nu il pun la punct pentru faptul ca m-a sarutat?Oare chiar l-am vazut pe Dean sau mintea imi joaca feste?
-Pamantul catre Lori!l-am auzit pe Andy spunandu-mi in tip ce-mi intindea mopul.
I-am luat mopul din mana si am inceput sa sterg podeaua cu el.Dupa ce am sters podeaua,am sters mesele apoi le-am asezat impreuna cu Andy.Profu de mate a intrat in clasa.
-Bravo copii!Ati facut o treaba buna!Ceilalti unde sunt?ne-a intrebat
-Cred ca au plecat!am spus eu
-Atunci voi doi puteti pleca acasa,iar cei doi care au plecat vor avea maine o zi grea!A spus profu zambind.Credeam ca ne pune sa curatam si celelalte doua clase ramase.Credeam ca nu mai scapat odata!Mi-am luat geanta cu cartile si spunandu-i un ,,Buna ziua!"profului am iesit pe usa.Vreau sa ajung mai repede acasa.Trebuie sa o sun pe mama sa vina sa ma ia.Sper sa nu mai ajung niciodata la detentie!
Meregeam pe hol,mai bine spus,alergam pe hol cand l-am azit pe Andy strigandu-ma.
-Lori,asteapta-ma!mi-a spus el,iar eu am ramas pe loc
-De ce mergi asa repede?De cine fugi?m-a intrebat afisand acelasi zambet afurisit care ma face sa ma gandesc la sarutul pe care...
-Lori iar te-au rapit martienii?m-a intrebat el amuzat
-Ce?De fapt nu m-au rapit martienii ci zambetul ala!Ce naiba se intampla cu mine?Il cunosc de cateva ore si deja salivez dupa el!?Ma transform in...Sara!
-Vroiam sa-mi iau la revedere de la tine!mi-a spus el
-Bine,pa!i-am spus eu aprope tipand la el.Ce am acum?
-Nu asa!mi-a spus .S-a apropiat si m-a pupat pe obraz-Asa!mi-a spus el.Baitul asta ma ameteste!E atat de frumos si are un zambet ce ar imblanzi si cea mai mare scorpie din lume.Lori tu te auzi ce zici acolo?Da ma aud!De cand te gandesti tu la baieti in felul asta?De mult!Si Dean?Cei cu el?Nu e Dean baiatul ce ti-a cucerit inima!Are iubita!Si ce?Ce fac eu aici mai exact?
-Lori,incepi sa ma speri!mi-a spus Andy.Am inceput sa rad de mutra pe care o avea Andy acum
-Ce?m-a intrebat el
-Nimic!i-am spus si l-am pupat pe obraz.Se uita la mine,apoi a zambit.
-Atat de dulce!a spus el in soapta mai mult pentru el,dar l-am auzit.
Am iesit din scoala si am fost surprinsa sa vad masina mamei in fata liceului.
-Pa,Andy!ne vedem maine
-Pa,Lory!mi-a spus el indreptandu-se spre masina sa.M-am indreptat spre masina mamei.Am privit-o prin geamul masinii,nu mi-a placut ce am vazut.Nu e in toane bune!Ziua asta nu poate fi mai rea!
Am urcat in masina in liniste privind-o pe mama.Si incepem!3,2,1.BUM!
-Ce ti-am spus eu tie?Nu poti sa te controlezi?Detentie?Ce naiba,Lori in prima zi de liceu?Si cine era ala?Cate intrebari!Ma doare capul!Oare cine a informat-o pe mama?Matt?Nu ar face asta daca tine la jocurile lui video.Sara!Of pitica inervanta!S-a razbunat pe mine pentru ca nu am informat-o de profu sexy de mate?Ce?E sexy!:)A inceput sa conduca spre casa.
-Lori!
-Da!
-De ce nu-ti sari in aparare!m-a intrebat ea confuza
-Sunt prea obosita sa ma cert cu tine!i-am spus eu-Am avut o zi groznica!am spus
-Dean...
-Ce?am sarit eu cand i-am auzit numele
-A fost si Dean la detentie!Jur, cand o sa pun mana pe Sara o sa o...Uf!Ce detali ia mai dat mamei?
-Da!am pronuntat eu cu  jumatate de gura
-Si?
-Si ce?
-Pai..tu..el
-Mama!am exclamat eu
-Ce?
-Ai trecut de casa noastra!i-am spus eu amuzata
-Cum?Cand?a intrebat confuza
-Pai cam acum 5 minute!Vroiam sa vad cat de departe ajungi pana iti...
-Foarte amuzant!a spus ea
-Pai este!am spus eu printre chicoteli
-Ba nu!a spus ea
-Hai,recunoaste!i-am spus eu si ea a inceput sa rada
-Ma inebunesti!mi-a spus
-Eu inebunesc pe toata lumea!i-am spus.Am ajuns acasa si am urcat scarile indreptandu-ma spre  camera mea.Eu si Sara vom avea o discutie lunga,lunga!Am intrat in camera, mi-am pus geanta cu carti pe pat,mi-am scos telefonul  din buzunar si am apelat numarul Sarei.
-Alo!a raspus ea cu o voce plictisita
-Tu, pitico!Cum ai putut sa-mi faci asta?
-Stai ce?Lori?a intrebat ea
-Nu, bunica!Am inteles i-ai spus mamei despre detentie,dar chiar trebuia sa-i spui si de Dean?
-Nu m-am putut abtine! a spus ea chicotind
-Ce?
-Imi imaginez privirea care o ai acum pe fata,si imi vine sa rad!a spus ea
-BUN!Ma bucur ca te amuz!i-am spus eu cu un ton sarcastic
-Si ce s-a intamplat de esti atat de tafnoasa,ca nu cred eu ca esti tu in starea asta din cauza ca i-am spus eu mamei tale despre detentie si Dea....
-Sau intamplat atat de multe!am intrerupt-o
-Ma mai ti mult in  suspans?m-a intrebat
-Da!i-am taiat-o eu
-Reao!mi-a spus
-Pai s-au intamplat urmatoarele lucruri,am flocait-o pe blonda..
-Ce?
-Da,asculta tot!Dean i-a luat apararea,m-a tras de brat,iar Andy la impins in banca si a iesit afara furios...
-Ce naiba?a intrebat ea
-Nu ma mai intrerupe,altfel nu-ti mai spun nimic!am amenintat-o eu
-Bine!
-Apoi mi s-a intamplat un lucru ciudat,l-am vazut pe Dean in fata usii,apoi am fost sarutata de Andy si cand am privit din nou spre usa nu mai era acolo si usa era inchisa.
-Stai ce?m-a intrebat
-Nu mai era acolo!
-Nu asta!Faza cu sarutul!Andy te-a sarutat?m-a intrebat ea confuza
-Da!
-Ar trebui sa stai departe de tipul asta!mi-a spus ea. CE?
-De ce?am intrebat-o
-Umbla zvonuri despre el prin liceu!
-De cand crezi tu in zvonuri?am intrebat-o amuzata
-Lori,vorbesc serios!E un afurisit de PlayBoy!Ce?Hahaha!PlayBoy?:))
-Serios,Sara?PlayBoy?
-Da!
-Ai dovezi ?am intrebat-o
-Da!
-Si care sunt acestea?am intrebat-o inca amuzata
-Sti de ce s-au batut Dean si Andy?
-Nu.Din cauza ca Andy e PlayBoy?am spus eu chicotind
-Te credeam mai isteata!a spus ea-Andy i-a sarutat prietena?Ce?
-Nu cred asa ceva!
-De ce ii iei apararea?m-a intrebat ea-Abia il cunosti ,Lori!
-Pur si simplu nu cred,tu ai vazut ce tarfa e aia!am spus eu inervata de incapatanarea Sarei.
-Am vazut cu ochii mei!a exclamat ea
-Pai...Eu tot nu...probabil ea la sarutat...
-Lori tu il placi pe tipul ala?m-a intrebat ea
-Nu,nu stiu!am spus eu.Chiar il plac?Si daca Sara are dreptate?Si Dean?Cei cu el?El m-a uitat!Ar trebuii sa trec peste!
-Pe naiba!a injurat Sara








4 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

ce confuza mai e si ea...oare zvonurile sunt adevarate???hai ca m-ai facut si pe mine curioasa..hai cu next-ul!

Miranda. spunea...

imi place un lucru la ficl tau, iar ala este titlul, mereu am surprinde
m-ai facut curioasa...
inca nu am intrat direct in priza, ma mai gandesc la anumite lucruri, dar per total este bine...
este o scriitoare buna, mult mai buna ca mine, care eu ... am o boala cu sarutul... si la aia pun cel ami mult accentul ( vreau sa-l simt prin descriere)
totusi, as vrea sa ma anunti, am o pagina speciala pentru asta pe blogul emu, unde iti poti afce reclama.
bye

Anonim spunea...

Saraca fata!:))E asa confuza.Pana la urma de cine ii place?De Dean sau de Andy?
Mie personal imi place mai mult(la aspect)Dean.
Mi-a placut capitolul mult de tot.Posteaza repede.:*

maria spunea...

Ce confuzie:))
Andy poate sa fie dracu' in persoana,ca nu-mi pasa:))E hooooot and sexy!:X

Love you:*:*:*


Miss Salvatore