marți, 13 martie 2012

Calatorie spre inima ta-REZUMAT

REZUMAT
Unde este grupul nostru de prieteni?Totul s-a evaporat odata cu plecare lor si a lui la liceu.De ce a trebuit sa ma indragostesc de el?E cu doi ani mai mare decat mine,odata eram prieteni,iar eu speram la mai mult.Iar acum nici prieteni nu mai suntem.Ma ignora.Chiar atat de mult i-a schimbat liceul?Doar Sara  imi mai este prietena din grupul,, nostru".Anul acesta ceva se va schimba.De ce?Deoarece eu si Sara mergem la liceu.Ne-am jurat prietenie,dar ei ne-au lasat balta.Stiu ca pentru el mereu am fost ca o sora,dar eu a trebuit sa ma indragostesc de el.Acum probabil are prietena.Nu sigur are prietena.Iar eu ce?Sper in continuare?Nu.Vreau sa merg mai departe,un nou grup de prieteni ,iar eu nu-mi voi dezamagi niciodata prietenii!Stiu cum este sa fi dezamagit.Va intrebati daca il mai iubesc dupa doi ani de la destramarea grupului nostru?Da,il iubesc,dar el nu va afla niciodata acest lucru.

2 comentarii:

Stephany spunea...

Inaca nu ma pot probnunta !
Astept sa citesc si cateva capitole :D

LoStInDr3aMs spunea...

promitatoare idee!!!!:X:X:X:X abia astept primul capitol!