sâmbătă, 24 martie 2012

2)Detentie...Pe bune?

2)Detentie...Pe bune?Loriana.Pov.Sever?
Mai degraba...Cred ca ma holbez ca o proasta.Dar cine nu o face?
-Buna ziua, elevi!a spus profu,zambind.Cred ca-mi place matematica!
-Buna ziua!am spus toti in cor
-Sunt Damon Salvatore si vom face matematica impreuna!a spus el
-Intrebari?O tipa blonda si machiata strident a ridicat mana
-Da...
-A,umm...pai..Spune ceva,odata!Sunteti singur ca..sunteti profesorul de mate?Ce?E proasta?Nu stiu de ce ma intreb!
-Poftim?a intrebat profu confuz
-A pai..nu aratati cum mi-am imaginat...profesorul a zambit
-Cum ti-ai imaginat tu?Un batranel cu burta si chelie?a chicotit
-Pai cam...da!Te rog ,Doamne da-i minte si fa-o sa se aseze pe scaun!
-Ti-ai imaginat prost!a spus el-Alte intrebari?Aceeasi fata ridica mana.O te rog!Ce mai vrea sa intrebe?Daca e adevarat sau are ea vedeni?
-Spune!a spus profu plictisit.Cred si eu!
-Pai...Tu..adica domnule...Adica e proasta!Nu mai pot!Spune pentru numele lui Dumnezeu ceva!A mutit?
-Auzi tu nu ai treaba?Nu de alta dar ne-am plictisit de balbaielile tale si intrebarile stupide!am spus cu glas tare.Oh ,drace!Toate privirile erau atintite asupra mea,iar profesorul nu avea tocmai o privire frumoasa.
-Domnisoara,imi poti spune de ce vorbesti neintrebata?m-a intrebat profesorul.Da, am dat de naiba!
M-am ridicat in picioare si am spus
-Imi cer scuze,dar m-am saturat sa o aud balbaindu-se!Si pe bune,pune niste intrbari penibile!
-Cine pune intrebari penibile, ciudato?Oh nu ai spus asta!
-Ciudata?Macar nu sunt un curcubeu ca tine!Trei kg de machiaj ai pe fata!Ceilalti chicoteu.
-Incetati!Loati loc!a spus profu.Imi vene sa-i dau vreo doua palme!Ma facut ea pe mine ciudata ,dar ea?
M-am asezat la loc.Ce tampita!
-As putea sa-mi continui intrebarea?Ce?Ce am facut sa primesc asta?Acum serios ce intrebare are degand sa-i puna?
-Da,sigur!Cred ca nu am auzit eu bine!Blonda vrea sa atraga atentia si nu stie cum!Si profu...
-Eu nu vreau sa ii mai aud vocea si intrebarile stupide!am spus ridicandu-ma de pe scaun si uitandu-ma urat la ea
-Ti-a cerut cineva parerea!mi-a spus ea strambandu-se la mine
-Gata nu se mai poate!Amandoua veti merge dupa ore la detentie!Ce?Detentie...Pe bune?
-Dar...am spus.
-Nu e drept!Eu ce am facut?am fost intrerupta de idioata
-Luati loc!ne-a spus.Oh!Detentie,dar e prima zi de scoala!Dupa ce  ne-am prezentat fiecare, profesorul a inceput sa predea.Iar eu ma rog sa se sune odata!Cand s-a sunat mi-am strans caietele,cartile si am iesit din clasa.Pe hol ma astepta Sara,era plictisita!
-Ce-i cu fata asta?m-a intrebat
-Detentie dupa ore!am spus.Ma privea uimita.
-Detentie?De ce?m-a intrebat
-De ce?Pentru ca nu-mi pot tine gura !m-am rastit
-Oh!Nici eu nu am avut o ora prea buna!mi-a spus ea
-De ce?am intrebat-o
-Profa tafnoasa!Clar nu e ziua noastra buna!
-Ok!Ce ora ai acum?am intrebat-o
-Mate!Sa-i spun cum arta profu?Neah!Sa o sperii putin!
-Profu e naspa de tot!E plictisitoare matematica!i-am spus
-Oh!Ce zi!Tu ce ora ai?M-am uitat pe orar.Engleza!E bine,imi place!
-Engleza!am spus cu un zambet mare pe fata
-Buna fetelor!a spus Andy.Tipul asta e atat de dragut!
-Buna!am spus eu si Sara la unison
-Tu esti?a spus uitandu-se la Sara
-Sara Cooper,prietena Lorianei!a spus ea cu un zambet mare pe fata
-Incantat,Andy Morris!a spus el zambindu-i.Ce zambet!
-La fel!a spus Sara uitandu-se la Andy si zambind incontinuu
-Deci cum a fost la ora de mate?m-a intrebat
-Detentie!am spus simplu
-Ce?Vorbesti serios?
-Da!A inceput sa rada.
-Ce?
-Esti prima fata care nu spune,,Ce dragut e profu!Ce ochi frumosi are!"mi-a spus el imitand o  voce de fata.Iar eu am inceput sa rad cu Sara.Apoi ea s-a uitat intrebatoare la mine.
-Profu e dragut?m-a intrebat
-Da!am pronuntat cu jumatate de gura.Si incepem!
-Si eu acum aflu!Esti atat de rea!a spus prefacandu-se ranita
-Usurel!Pe cat e de frumos pe atat e de sever  si preda mult!i-am spus
-Oh...Bine eu plec mai repede la ora!a spus ea.Oh Sara!E atat de...Sara!
-Si cati ani ai Lori!m-a intrebat Andy .De ce ma intraba cati ani am?
-15ani, tu?i-am spus
-17 ani!Mi-a raspuns el.Se apropia Dean si era impreuna cu o fata.Iar eu ma holbez ca o idioata la el.Fata la sarutat pe buze iar eu am intors privirea si l-am privit pe Andy!Inima imi batea cu putere,sau ceea ce a mai rams din ea pentru ca atunci cand am privit scena ,ea s-a spart in mii de bucatele.
-S-a intamplat ceva?m-a intrebat el uitandu-se urat  la Dean
-Nimic!l-am mintit
-Daca nu s-a intamplat nimic atunci de ce plangi?Plang?Oh frate!
- Nu plang!i-am trantit-o si am plecat de langa el.Mergem pe hol cautam clasa de engleza.Sunt asa o mare idioata!Plang pentru ceva ce nu va fi niciodata al meu!Am gasit clasa de engleza si am intrat in clasa.M-am asezat intr-o banca,pur si simplu ignoram tot ce se intampla in jurul meu.In clasa a intrat o profesoara draguta.Ora a trecut destul de repede.Clopotelul a sunat iar eu am iesit din clasa.Mergeam pe hol cand Sara  s-a apropiat de mine.Era trista!Nervoasa!
-Ce-i cu fata asta?am intrebat-o
-Dean si Andy...bataie...afara!Ce?Nu am ascultat tot ce a spus!Dean si Andy se bat?De ce?Sara m-a tras de mana spre iesire din scoala. Si  in curte  era un grup mare de elevi adunati in jurul...lor.Ne-am apropiat si noi.De ce fac asta?Dean nu-l credeam in stare de asa ceva!S-a schimbat mult!Directorul si profu de mate au trecut printre elevii curiosi si i-au despartit pe cei doi.Eu priveam inmarmurita scena din fata mea!Pur si simplu nu intelegeam de ce faceau asta?Din cauza fetei care acum privea amuzata scena din fata ei!Sara m-a tras de mana.
-Haide la ore!Eu nu vreau detentie!
-Ce?am intrebat-o confuza
-Of!Hai odata!mi-a spus
Am intrat in scoala.
-De ce fac asta?am intrebat mai mult pentru mine,dar Sara m-a auzit.
-Din cauza lui Tiffany!mi-a spus ea iar cand a pronuntat numele s-a strambat
-Cine-i asta?am intrebat-o
-Iubita lui Dean!Ce?Deci am avut dreptate el chiar are o prietena.Dar eu la ce speram?
Lacrimile imi inundau ochii si privirea mea se incetosa tot mai mult.La ce ma gandisem eu?
-Lori...imi pare rau!a spus Sara imbratisandu-ma
-Sunt o fraiera!am spus
-Ba nu esti!Tu esti puternica si ceea mai buna prietena din lume!mi-a spus ea.Orele au trect repede.La pranz am iesit afara cu Sara nu am mers in cantina.Eu nu vreau sa-i vad pe ei doi,iar Sara a inteles acest lucru.La sfarsitul orelor Sara a plecat acasa iar eu m-am intrebatat spre clasa de mate.Oh ,detentie stupida!Cand am intrat in clasa.Priveam uimita!Dintre toti elevi din acest liceu chiar ei trebuiau sa fie aici?Va fi o ora lunga!

7 comentarii:

D. spunea...

Super interesant:x:x
Astept continuarea:x

LoStInDr3aMs spunea...

deja imi place foarte mult povestea...as vrea si eu un astfel de prof...si mai ales la mate:))
posteaza repede;)

Anonim spunea...

eu am avut asa un prof la economie ce mai suspinau fetele

Anonim spunea...

Si eu urasc matematica dar la fel ca si Lori,cu un profesor ca ala imi vine chief de invatat.:))

Andreea spunea...

Hmmm cu un asa profesor poate m-as pune si eu sa invat mai bine matematica :)))
Deci nu o pot suport si cand ma gandesc ca trebuie sa fac meditatii ....Poate si meditatorul meu o sa fie ca cel de aici :))
Sa dea domnul :)))

maria spunea...

OMG,vreau si eu asa prof' la mate:))
Oare n-o veni Damon sa-mi predea toate orele...Slabe seante:))

Imi place capitolul,si pe Andy din ce in ce mai mult!

Love you:*:*:*

Miss Salvatore

lory96 spunea...

Imi place pana acum!:)