marți, 5 iunie 2012

7)Reactie neasteptata

7)Reactie neasteptata
Loriana.Pov.
-Lori,Sara!Trezirea, somnoroaselor!Of,Matt!
-Dispari!s-a auzit vocea Sarei
-Nu pot!
-O sa te fac eu sa dispari!a spus aceasta ridicandu-se brusc
-Ce frica mi-e!a spus Matt iesind din camera
-Ce enervant e!a spus aceasta dandu-se jos din pat
-Acum ai aflat?am spus eu pe un ton amuzant
-Tu ai idee cat e ceasul?a intrebat Sara cu o fata speriata
-Dupa fata pe care ai facut-o...
-O sa intarziem!a spus aceasta apoi a inceput sa se agite prin camera.
-Ce?am spus eu uitandu-ma la ceas.Am coborat repede din pat si m-am indreptat spre baie.Dupa ce am iesit a intrat Sara.Pe pat aveam hainele puse acolo evident de Sara.Am privit piesele vestimentare apoi am tipat la Sara:
-Esti nebuna?De unde au aparut astea?Eu nu am asa ceva!Fusta mini si pe deasupra si roz...Clar Sara a inebunit.
Sara a iesit din baie  cu un zambet mare pe fata.
-La ce te-ai gandit cand ai ales astea?am intrebat-o uitandu-ma la haine
-Haide, Lori!E frumoasa plus ca merge cu tricoul alb si vezi-a aratat spre balerinii roz-fara tocuri!
-Clar nu!am spus indreptandu-ma spre dulap de unde mi-am luat o perche de blugi negrii...
-Te rog fa-o pentru mine..
-Nu!
-Te rog!!a spus ea facand o fata de catelus
-Nu fa aia,nu merge la mine!
-Firar!Te implor,doar azi!a spus ea
-Bine!am spus.-Dar de ce tocmai roz?am intrebat-o
-Of,mai stam mult la discutii?Nu de alta dar ajungem maine la scoala!
-Bine!am spus luand hainele hidoase de pe pat.Fusta roz,mini?Cu ce am gresit, Doamne?
Dupa ce m-am imbracat si am devenit Barbie-Lori.Am privit-o pe Sara care purta o fusta de blugi si un tricou galben ce avea o inima alba pe el.Dragut!
-Sa ne grabim,nu mai avem timp de micul de jun!a spus Sara tragandu-ma dupa ea pe scari
-Usor,Sara,vrei sa ajungem la spital?am intrebat-o
-Haha,foarte amuzant!a spus aceasta
Mama ne astepta in fata usii de la intrare,Matt se afla deja in masina.
-Buna,mama!
-Buna,fetelor!Haide-ti mai repede o sa intarzii  la munca!
Am urcat in masina,iar mama a codus  spre scoala.Am iesit din masina grabindu-ma spre cladire impreuna cu Sara.Ce aveam prima ora?A,da Engleza!Asta e bine.
-Ne vedem in pauza!mi-a spus Sara apoi a inceput sa alerge pe hol.M-am indreptat spre  clasa de Engleza.Ora a trecut repede.Sara ma astepta in fata usii si avea o fata ingrijorata.
-S-a intamplat ceva?am intrebat-o
-Lori,promite-mi ceva!a spus ea
-Ce e,Sara?
-Promite-mi!a spus ea
-Bine,promit.Despre ce e vorba?am intrebat-o in timp ce mergeam pe hol
-Orice ar spune sau ar face stai departe de....
-Buna,fetelor!Ne-a salutat Andy,langa el mai era un baiat.
-Buna,Andy!l-am salutat eu si Sara la unison
-El este?a intrebat Sara aratand spre baiatul,care era foarte dragut si zambea incontinu.
-Sunt fratele lui Andy,Alexander,dar se pare ca adormitu de frate'miu a uitat sa ma prezinte...
-Incantata,Sara Cooper!a spus ea
-La fel!a spus acesta apoi a continuat-Tu trebuie sa fi Lori,nu?
-Da.Am raspuns afisand un zambet  mare
-Andy mi-a spus ca esti frumoasa,dar s-a inselat,esti foarte frumoasa!a spus acesta zambind,apoi Sara i-a aruncat o privire lui Andy care se holba cam mult la mine.
-Lori,as vrea sa vorbesc ceva cu tine.mi-a spus Andy.Iar Sara mi-a aruncat o privire cu subanteles.Daca ea crede ca eu ma voi lua dupa niste zvonuri,se inseala.Am spus ca voi uita de el si ma voi tine de cuvant.
-Bine,spu...S-a sunat.
-Vorbim in pauza urmatoare.a spus el apoi m-a sarutat pe obraz.Iar Sara a scapat cartile ce le avea in mana,desigur ca a fost intentionat.
-Ok!am spus.Baietii au plecat iar Sara m-a tras de brat.
-,,Vorbim in pauza urmatoare."l-a imitat Sara pe Andy apoi a spus-Cine se crede asta?era infuriata rau iar eu nu intelegeam de ce.
-Unde mergi?am intrebat-o
-La ora.a spus ea
-O, avem impreuna?
-Pe ce planeta traiesti?Ti-a luat mintile,Andy?
-Ce tot vorbesti acolo?am intrebat-o in timp ce intram in clasa de Geografie.
Ne-am asezat in aceeasi banaca.Ce vroia Sara sa-mi spuna pe hol,mi-am amintit cuvintele sale,, Orice ar spune sau ar face stai departe de.."Departe de Andy?Sigur asta,e!Iar eu am promis...
-De ce tot incerci sa ma indeprtezi de Andy?am intrebat-o deodata
-Lori,nu e genul tau de baiat plus ca e un nemernic...
-Nu tu erai cea care mi-a spus sa-l uit pe Dean,uita ca asta fac...
-Da dar nu cu el!a spus ea
-De ce,pentru ca se zvoneste in scoala ca e un,, play-boy"?am intrebat facand ghilimele in aer
-Nu e numai asta Lori,el...
-Nu mai vreau sa aud nimic!De ce tot continui cu asta?
-Pentru ca nu vreau sa suferii,nu vreau sa te indragostesti de el!a spus ea
-Dar cine a pomenit de dragoste?am intrebat-o eu
Nu a mai raspuns deoarece  a intrat profesoara de geografie.Cand s-a termint ora ,mi-am strans lucrurile si am iesit.In fata usii statea Andy.Sara l-a privit urat apoi mi-a spus:
-Eu plec,vorbim mai traziu.
-Ok.Deci ce trebuia sa vorbesti cu mine?l-am intrebat pe Andy privindu-l
-Defapt vroiam sa te intreb ceva...
-Ce anume?
-Ai vrea sa mergi cu mine in parc dupa ore?Ce sa-i raspund?Da sau nu?Vreau sa merg cu Andy in parc?E de treaba si imi place,de ce nu?
-Da.am spus eu zambindu-i
-Ok.S-a aplecat si m-a sarutat,iar eu stateam ca o statuie.Dar apoi ceva in mine a luat foc si i-am raspuns la sarut.Desii stiam ca nu e bine ceea ce fac...De ce nu ar fi bine?Pentru ca...Dean!Iar incepi cu el?Dar..daca el e un Play-Boy iar Sara si Matt au dreptate?O,te rog!Sarutul a luat sfarsit.
-Waw,asta da sarut!a spus Andy
I-am zambit.Cred ca fata mea arata ca o rosie.Imi place mult Andy dar...Dar?Dar...nu stiu.Stiu, eu!Il placi pe Andy dar esti indragostita de Dean!Termina cu asta!Bine...De ce ma simt ciudat?Ca si cum as face ceva gresit.Nu mai vreau sa fiu vanata de amintirea lui.O sa mi te scot din minte si din suflet chiar si cu forta!
-Pamantul catre Lori!am fost intrerupta din gandurile mele de Andy
-Ce?am intrebat
-Pai..nu ai auzit clopotelul?
-Ba da...
-Da,sigur!m-a intrerupt el
-L-am auzit!
-Nu,nu l-ai auzit erai ocupata cu privitul la mine...
-Ce sa fac daca esti irezistibil!am spus eu
-Aw!!Asta  a fost sarcasm sau o spui pe bune?m-a intrebat el afisandu-si zambetul specific Andy.
-Intarzii!am spus eu si apoi m-am indreptat spre clasa de Fizica.Dupa ora lunga si plictisitoare,am iesit din sala de curs,iar in fata usii ma astepta Andy.
-Nu ai vazut-o pe Sara?l-am intrebat
-Ba da,a avut ora cu fratele meu,se inteleg bine!a spus el zambindu-mi
Dean.Pov.
-Hey,Bro!M-a salutat Oliver in timp ce se aseza la masa cu noi.Cu ce s-a parfumat astazi Tiffany?Mi-a perit si pofta de mancare de la parful sau...prea dulce.
-Hey,Oliver!l-am salutat si eu
-Ai auzit de cea mai noua cucerire...Nu am mai ascultat mai departe deoarece privirea mi-a fost captivata de  Lori care se tinea de mana cu Andy...Si cu ce e imbracata?Doamne ce bine arata in...Tu te auzi?Dar e diferita..si...Si nu ar trebuii sa te mai holbezi atata pentru ca deja salivezi!Foarte amuzant!
-Hey,Dean mai esti pe pamant!apoi Oliver a privit si el in directia in care ma uitam eu...O nu a facut asta!Cum poate sa  se serute cu el?De cand imi pasa mie de alta fata inafara de Tiffany?Da, de cand?Nu stiu dar nu pot sa mai suport asta,asa ca m-am aplecat si am sarutat-o pe Tiffany,am luat-o prin suprindere.Dar desi o sarut pe ea...gandul meu e la Lori.Dumnezeule,cred ca am inebunit!Cum sa ma gandesc la ea in felul asta?Ii voi sparge fata,idiotului!Esti cumva gelos?Nu.Atunci ce naiba,te-a apucat?Nu  vreau ca prietena mea  sa stea alaturi de ala!Prietena ta?
-Hey,luati-va o camera!am auzit vocea enervanta a lui Oliver,iar sarutul a luat sfarsit
-Waw,iubitule!Ce te-a apucat?
-Nu ti-a placut?am intrebat-o
-Glumesti,nu?
-Lui Dean i s-a facut pofta...
-Tacii naibii!am spus eu lovindu-l in umar pe Oliver
-Ce ma enerveaza fufa asta!a spus Nina.
-Despre cine vorbesti? a intrebat-o Tiffany
-Despre Loriana!a spus ea aratand spre masa unde se aflau Lori,Matt,Sara si Andy cu fretele sau.
Tiffany mi-a aruncat o privire arzatoare.
-Deci ea e Loriana?a intrebat ea
-Deci ce mi-ai spus mai inainte Oliver?am intrebat eu schimband subiectul
-Nu mai ascultat de loc, nu?
-Nu.am spus eu
-Pai ai vazut cu ochii tai...
-Ce sa vad?
-Noua victima a  dobitocului de Andy! a spus acesta
-A..da...Victima?Oare Loriana stie ce ascunde Andy?Am privit din nou spre masa unde se aflau cei doi..Radeau...desii Sara parca incerca sa-l bage in mormant pe Andy doar aruncandu-i priviri pline de ura.
-De unde o cunosti tu pe Lori?m-a intrebat deodata Tiffany
-O cunosti?m-a intrebat Oliver
-Da.Am spus simplu
-Oliver invite-i pe cei doi la masa noastra!
-Ce?Nu.
-De ce?m-a intrebat Tiffany
Nu am raspuns.Asta-i o nebunie.Ce are de gand sa faca?E de rau!
Oliver s-a ridicat de la masa si s-a indreptat spre cei cinici.Te rog,Doamne ai mila!
Am privit cum Oliver se apropia de noi cu cei doi in urma sa.
De ce imi bate inima asa?Nu o puteam privi in ochii...Ignor-o!Ignor-o!...De parca ma ascult!Am privit-o..dar ceva e diferit la privirea sa,parca ar fi lipsita de viata.Ce s-a intamplat cu ea?Privirea sa era atintita spre Tiffany.
-Buna!i-a salutat Tiffany
-Ce vrei? a intrebat-o direct Andy,apoi mi-a aruncat o privire plina de ura,apoi a zambit...
-Tu esti Loriana?a intrebt Tiffany ignorandu-l pe afurisitul ala
-Da.a raspuns ,o privea confuza pe Tiffany
-Incantata de cunostinta,Tiffany!
-La fel!Tiffany a zambit si mi-a aruncat o privire.
-El e iubitul meu,Dean iar ea e sora mea Nina si Oliver prietenul ei.
-Incantata!a spus ea zambind,dar privirea ei arata la fel.De ce nu ma priveste?De ce ar face-o!De parca Loriana nu-si daduse seama ca eram iubitul ei.De ce ma deranjeaza ca a spus asta de fata cu ea?Imi simteam gura uscata ,am luat paharul cu cola si l-am dus la gura,am inghitit apoi am mai luat o gura...
-Putem pleca acum?a intrebat Andy
-Ramaneti cu noi la masa...
-Alta data,haide iubito!Am scapt paharul din mana,acesta a cazut cu zgomot spargandu-se in mii de bucatele,iar rochia alba  a lui Tiffany avea acum modele maronii.
-Uite ce m-ai facut!a tipat aceasta
-Scuza-ma, iubito!am spus eu
-Fii mai atent!a spus ea
-Ok,noi o sa plecam!a spus Andy lund-o de mana pe Lori
-Esti iubita lui?am  auzit-o pe Tiffany intreband.Spune,nu!Nu fa ceva ce vei regreta...
-Da,este!a spus Andy tragand-o mai aprope pe Lori de el.
Sangele imi fierbea si inima batea cu repeziciune.Ce se intampla cu mine?Nu suport sa-i vad impreuna!I-am aruncat o privire plina de ura lui Andy...
Apoi m-am ridicat de pe scaun si m-am indreptat furios spre iesirea din cantina trantind usa in urma mea.Daca mai ramaneam acolo,riscam sa-l iau la bataie in fata tuturor.Ce mi se intampla?Imi sta gandu nu mai la ea...E gresit,e al dracului de gresit!E devina doar Andy,poate daca Lori  era iubita altuia...Pe dracu,esti gelos!Am inebunit complet.Si la dracu de ce ma simt asa?Nu inteleg ce se intampla!Trebuie sa merg acasa.De ce acum ma simt vinovat de ce s-a intamplat cu noi?Daca ramaneam prieteni se mai intampla asta?Gandeste-te la Tiffany!Mi-am ordonat in timp ce conduceam spre casa mea.Trebuie sa fac un dus rece si sa-mi trimit gandurile despre Lori departe!
Loriana.Pov.De ce a reactionat asa?Eu am acceptat sa fiu iubita lui Andy pentru al uita pe el...Iar el cand afla asta iese val-vartej din cantina!?Ce ciudat!Ce s-a intmplat?Iar Tiffany de ce ma  priveste asa?Si de ce ne-a invitat la masa lor?Nu ma asteptam la reactia asta din partea lui...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Primaaaaaaaaaa!!!
:P:P:P:P:P:P:P:P

Anonim spunea...

Si acum ! O . M . G ! ! ! Nu pot sa creeeed !!!! Ce gelos eee :X:X Imi place :>:>:> Si sunt curioasa ce ascunde Andy :-? :-?;;) Deci vreau neaparat next !!! Cand il pui ?;;) :D

lory96 spunea...

super imi place .:) apropo va rog intrati si la mine pe blog ,am nevoie de parerea voastra
http://thevampiresdiariesfans.blogspot.ro/