duminică, 20 mai 2012

6)Seara fetelor

6)Seara fetelor
Lori.Pov.Am intrat in casa, nefacand zgomot.Am urcat scarile repede grabindu-ma s-a intru mai repede in camera mea inainte sa ma vada mama sau Matt in halul asta.Nu am chef de alte intrebari!Ajunsa in camera mea am inchis usa si m-am sprijinit de ea.Imagina cu cei doi sarutandu-se ma bantuia.Incercam sa nu plang ,sa fiu puternica,sa imi tin promisiune facuta mie insami ca il voi uita.Desi nu stiu sigur de ce doare asa de rau.Nici macar nu am fost impreuna!Am nevoie sa vorbesc cu cineva.Trebuie sa existe o cale prin care sa fac suferinta asta sa dispara.Am mers sa-mi caut telefonul,l-am gasit pe pat.Am sunat-o pe Sara.
-Buna,Lori!m-a salutat ea fericita .Ma bucur ca macar ea se simte bine!
-Buna,Sara!am salutat-o cu o voce ragusita
-Ai plans?Ai patit ceva?m-a intrebat ea ingrijorata
-Vin-o la mine acasa!am spus eu stapanindu-mi lacrimile ce amenintau sa cada
-Lori,ce s-a intamplat?
-Nimic!am mintit
-Nu te cred!Vin imediat la tine!a spus si a inchis.
-Bine.am spus eu in timp ce m-am ridicat de pe pat.Am pus telefonul pe birou si am intrat in baie.M-am uitat in oglinda si m-am speriat de ce am vazut.Aratam groaznic,dar ceea ce mi-a atras atentia a fost privirea care o aveam.Nu mai era ca inainte plina de viata,acum era goala ,rece.Am dat drumul la apa si m-am clatit pe fata.Nu vreau sa mai fiu cum am fost,nu mai vreau sa plang pentru un baiat.Bun ramas vechea Lori,bine ai venit Lori cea noua!De azi voi fi indiferenta cu orice baiat si nu voi mai cadea in capcana dragostei.Am zambit si am iesit din baie.Ma simteam mai bine,mai sigura pe mine si pe sentimentele mele.Nu mai sunt cum am fost,nu mai sunt naiva!Soarta mi-a demonstrat  din nou ca intre mine si el nu va fi nimic,dar de data asta mi-a deschis ochii.Aici nu sunt in visele mele unde printul e indragostit de frumoasa printesa,se pare ca realitatea e alta,printul e indragostit de vrajitoarea cea rea.Imaginandumi-o pe Tiffany imbracata in vrajitoare,cu o matura in mana si cu un nas ciudat de mare cu o alunita neagra pe el...Ihhh!Se potriveste de minune!Ce ganduri am!Sara a intrat in camera mea deodata, facandu-ma sa tresar.De obicei bate la usa,dar acum a intrat direct.
-Ai surzit?m-a intrebat ea
-Nu.am spus eu zambindu-i.M-am apropiat de ea si am strans-o in brate.
-Ma..su..sufoci!a spus ea apoi am inceput amandoua sa radem
-Puteam sa jur ca ai plans!a spus ea uitandu-se mai atent la mine
-De ce as plange?am spus eu zambind in continuare
-Ti-ai facut ceva la par?m-a intrebat ea
-Nu,de ce?
-Ai ceva diferit dar nu stiu ce...
-Nu e nimic diferit la mine!am spus eu razand si impingand-o in gluma
-Hey,nu ai facut asta!
-Oh,ba da!am spus eu.S-a uitat la mine apoi a luat o perna iar eu am alergat din fata ei
-Te prind,eu!a spus alergand cu perna prin camera dupa mine
-Nu cred!am spus eu incepand sa rad si mai tare de fata rosie a Sarei
-Va fi vai si amar cand voi pune mana pe tine!m-a amenintat ea
Eram uracata in pat am apucat si eu o perna,Sara a urcat si ea,statea in fata mea cu perna pregatita de razboi.
-Mwhaha!a ras ea malefic.Iar eu am inceput sa rad in hohote,ma tineam de burta cu o mana si cu cealalta tineam perna.
-Sa inceapa razboiul!a spus ea si  a sarit ininte cu perna facandu-ma sa cad pe pat.Dupa lupta noastra cu perne in camera era totul alb,de la puf.Am auzit un ciocanit,apoi mama a intrat in camera.Noi am coborat repede din pat ascuzand pernele la spate.
-Ce se petrece...a ramas inghetata.Apoi a inceput sa rada.
 -Faceti o petrecere in pijamale?a intrebat ea uitandu-se la puful de pe podea
-Da!am spus amandoua la unison
-O super!Distrati-va!a spus ea iesind din camera bucuroasa
Am lasat pernele jos.Apoi i-am spus Sarei.
-Ramai la mine peste noapte!
-Ok,dar mai intai sa o anunt pe mama!a spus apoi a scos telefonul si a sunat-o pe mama sa.Dupa ce a inchis telefonul a spus tipand:
-Seara fetelor!a inceput sa topaie prin camera si eu alturi de ea.Am pus muzica si am inceput sa dansam.Topaiam si fredonam alaturi de Sara.
Dupa ce s-a terminat melodia a urmat alta,dar versurile ei m-au intristat, se potriveau cam mult cu ceea ce mi se intampla mie.M-am asezat pe pat incercand sa inlatur gandurile despre el din mintea mea.
-Hey,ce e cu fata asta?m-a intrebat Sara oprind muzica
-Care fata?am intrebat eu incercand sa zambesc dar nu prea mi-a iesit asa ca am renuntat.
-Tu ascuzi ceva de mine?a intrebat uitandu-se la mine iar eu am privit podeaua
-De ce nu ma privesti?Ce ai patit Lori?a intrebat ea.Gandurile alea iar pusesera stapanire pe mine.M-am ridicat prusc de pe pat.
-Nu!am spus cu voce tare
-Ce, nu?m-a intrebat Sara nedumerita
-Nu mai sunt slaba!am spus eu privind-o
-Ma sperii!a spus ea uitandu-se atenta la mine.-Acum stiu ce e diferit la tine,privirea!Ce s-a intamplat Lori?
-Nimic!Nu s-a intamplat nimic!m-am rastit.Ea a venit langa mine si m-a strans in brate.
-Stiu ca are legatura ca Dean.mi-a soptit ea
-Nu mai pomeni de el!am spus eu
-O sa fie bine!
-O sa-l uit!
-Ce?a intrebat ea indepartandu-se de mine cu un pas
-Ce?a intrebat din nou
-O sa-l uit!am reptat eu
-Cine esti si ce ai facut cu Lori a mea?a intrebat Sara facandu-ma sa rad
-Hey,nu e chiar asa de rau,o sa ma port indiferenta!
-Asa sa faci!Dean pierde nu tu!a spus ea incepand sa chicoteasca
-Da.
-Gata cu tristetea!Sa inceapa distracatia!
Dean.Pov.Am intrat in club alaturi de Tiffany si am dat nas in nas cu Andy.
-Buna,Tiffany!a spus el zambind cam mult la prietena mea
-Hey,Dean!a spus uitandu-se urat la mine.Nici eu nu il suport!
-Andy!am spus simplu
-Vreau sa dicut ceva cu tine.a spus
- Bine,spune!am spus eu pierzandu-mi rabdare.Apoi mi-am amintit de sarutul lui cu Loriana si am strans pumnul.Imi venea sa-l pocnesc.De ce nu mi-am adus aminte de faptul ca mi-a sarutat prietena?Pentru ca nu-ti pasa?Si imi pasa fatul ca asta a sarutat-o pe Lori!?
-Vreau sa dicutam singuri!mi-a zis privind-o pe Tiffeny.De ce nu ma deranjeaza ca se uita insistent la picioarele iubitei mele?
-Ok!Am spus si Tiffany a mers si s-a asezat la o masa.
-Zi ce ai de spus!am spus putin cam tare
-Imi pare rau pentru faptul ca prietena ta m-a sarutat.a spus iar eu l-am sagetat cu privirea
-Asta e tot?l-am intrebat
-Nu,vreau sa ma ajuti cu ceva.
-Cu ce?
-Ai numarul Lorianei sau ai putea face rost? Cand am auzit ce ma intrebase am simtit cum tot sangele incepe sa-mi fiarba in corp si imi venea sa-l iau la suturi.
-De unde sa am eu numarul ei?l-am intrebat eu incercand sa ma calmez.
-Pai am crezut ca va cunoasteti si...
-Ai crezut prost!m-am rastit eu la el intrerupandu-l
-Ok.Am sa fac rost de numarul ei de la altcineva...Nu am mai putut sa rezist furia a pus stapanire pe mine si m-am rastit la el:
-Daca te mai apropi de ea....
A inceput sa rada.
-Am avut dreptate,intre voi a fost ceva!a spus el.Iar eu l-am privit.Ce se intampla  cu mine?De ce l-am amenintat?Daca se apropie de Lori ce?Am cazut in capcana lui.
-Nu a fost nimic intre mine si Lori...am inceput eu sa neg dar am fost intrerupt de vocea lui Tiffany.
-Cine-i Lori?a spus ea uitandu-se cand la mine cand la Andy.
-O fata.am raspuns eu simplu
-Si ce treaba are cu tine?m-a intrebat
-Nu are nici o treaba,asta incerc sa-i explic lui!am spus aratand spre Andy si privindu-l urat
-Dar de ce e asa importat sa-i explici lui?a  intrebat
-A fost ceva intre ei dar e prea las sa recunoasca!Oh,asta a umplut paharul!L-am impins si l-am lovit cu pumnul in stomac.
Apoi am iesit nervos din club.A reusit sa-mi strice seara, nemernicul!
-Dean,iubitule! striga Tiffany in urma mea
-Asteapta-ma!a spus ea iar eu am ramas pe loc
-Intre tine si aceea fata a fost ceva?m-a intrebat ea
-Nu!am spus nervos
-Bine!a spus si m-a sarutat.Nu-mi pasa ce crede Andy!Auzi la el,eu si Lori impreuna!Cum i-a venit ideea asta?









4 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

of!!!!!!!!!!!!imi vine sa-l bat pe dean..........dar lasa ca vei fii tu gelos o data...si te vei interesa de lori...dar poate va fii cam tarziu......vreau next-ul!!!!

Anonim spunea...

Ce draguuuuuut ! Isi da seama ca e indragostit de ea:X:X:X Super capitol , ma duc la next :D:*

maria spunea...

Bai Dean,chiar vrei sa ma stii nervoasa?!
Iar Andy asta...pe cat e de hot si sexy,pe-atat de enervant e!

Faci o treaba minunata!Am fugit la next-uuuuul...

Love you:*:*:*


Miss Salvatore

lory96 spunea...

Dean o iubeste pe Lori dar nu vrea sa recunoasca:))