marți, 8 mai 2012

5)O sa-l uit!

5) O sa-l uit!
Loriana.Pov.
-Pe naiba!a injurat Sara
-Ce?
-Pe naiba,tu chiar il placi pe ala?E total gresit!
-De ce spui asta?Eu nu cred in zvonurile alea penibile.
-Bine,sa schimbam subiectul.Si zici ca Dean te-a vazut cand tu te-ai sarutat cu ala?
-Nu cred.Nu m-a vazut,doar mi s-a parut.
-Ok.Trebuie sa inchid ma cheama mama!Of!Pa,Lori vorbim mai tarziu!A inchis telefonul inainte de ai mai spune ceva.Nu stiu ce sa mai cred.De ce trebuie sa fie viata mea atat de complicata?De ce?Oare trebuie sa uit trecutul?Un trecut frumos in care toti eram prieteni si dragostea mea era ascusa de  ceilalti.Il iubesc atat de mult in cat am ajuns sa am vedenii?Are prietena!Trebuie sa fac si eu un pas in fata?Sau o sa-l iubesc mereu pe el?De ce nu poate viata mea sa fie altfel?Sa fiu impreuna cu el....De parca asa ceva  va fi posibil.As vrea sa-l pot scoate din inima dar nu pot.Odata intrat acolo nu mai poate fi scos.As fi vrut ca in locul fufei de la scoala sa ma fi aparat pe mine cum facea acum timp in urma.M-am asezat pe pat uitandu-ma in gol.
~~~~~~~~~Flashback~~~~~~~~
Of!Iar s-au luat de mine.Le urasc!Lacrimile imi udau obrajii.Ma cred slaba?Ce fite au
! De ce mereu rad de mine ? De ce nu ma imbrac in roz?Nu vreau sa fiu o barbie ca ele.Bleah!Cineva s-a asezat langa mine pe iarba.Priveam persoana de langa mine.O Dumnezeule!Dean?!
-Buna!m-a saluatat el-De ce plangi?m-a intrebat uitandu-se la chipul meu
-Nu plang!l-am mintit eu.Incercand sa fac pe dura.Mi-am sters lacrimile apoi i-am zambit.-Vezi?
-Stiu cine te-a suparat.mi-a spus el
-Nu m-a suparat nimeni!
-Fetele alea sunt ciudate!a spus el strambandu-se
-De ce spui asta?l-am intrebat
-Sunt pline de sclipici si roz si parul lor....Bleah!a facut o fata speriata.Si am inceput sa rad.
-Asa imi place sa te vad!mi-a zambit iar inima mea a luat-o la guana.Simteam cum fata mea se iroseste.Of!Ce penibil!
- De ce te-au facut zgripturoaicele sa plangi?m-a intrebat
-Pai...m-am uitat la tenesii din picioarele mele.
-Oh!Nu le-a convenit ca tu ai venit in tenesi si ele cu tocuri?Sa sti ca arati bine!Sunt sigura ca arat ca o rosie.
-Mereu ma necajesc,nu inteleg ce au cu mine?O lacrima mi s-a scurs pe obraz iar eu am inlaturat-o repede
-Stii ce?
L-am privit atenta.
-De acum inainte nu se va mai lua nimeni de tine eu voi fi  mereu aici sa te apar!Am auzit bine?Baiatul pe care il plac vrea sa ma apere!Asta clar e cea mai buna zi din viata mea.
-Balul inca nu s-a terminat,imi acorzi un dans?m-a intrebat
-Sigur!am raspuns eu
                               ~~~~~~~~End flashback~~~~~~~
 De ce nu pot sa le sterg din mintea mea?Pentru ca nu vrei!Dar era asa frumos cand...
Usa de la camera mea a fost trantita si in camera a intrat Matt.
-Suriora trebui sa iti spun ceva...S-a uitat la mine apoi a continuat:-Acum ce mai e?De ce plangi?m-a intrebat.La naiba!Mi-am sters lacrimile de pe obraji.Si m-am ridicat ca arsa de pe pat.Amintirile astea imi fac atata rau!De fapt eu imi fac rau!Sunt o fraiera!
-Nu plang!m-am rastit eu deodata la el.
-Bine!a spus el  in soapta
-Ok!Ce trebuie sa-mi spui?l-am intrebat
-De cand umbli tu cu Andy?mi-a spus el venind in fata mea
-Ce naiba ai?l-am intrebat evitandu-i privirea
-Ce naiba am eu?Dar tu?Nu vreau sa te vad pe langa ala!
-Ce aveti cu toti?am tipat eu nervoasa.Nu-i inteleg deloc!Ce au cu el?E un tip de treba!Am trecut nervoasa pe langa Matt si am iesit din camera trantind usa.Cine se cred ei?Sara,apoi Matt, cine mai urmeaza?.Eu nu cred nimic!
Dean.Pov.A fost o zi groaznica!Toata ziua mi-a stat gandul la sarutul ala.Nesuferitu ala mi-a sarutat iubita apoi priete...Sunt un fraier!Mi-a sunat telefonul,l-am luat si am raspuns:
-Alo!
-Buna,iubitule!Of,Tiffany!
-Buna,iubito!am salutat-o eu
-Mai esti suparat pe faza din curtea scolii?Andy e un nemernic!a spus ea
-Nu.Si ai dreptate in privinta lui Andy!i-am raspun eu
-Iubitule mergi in club?Vin toti prienenii nostri.
-Da.Vin sa ta iau la 20:30?am intrebat-o
-Ok.Abia astept!Pa,iubitule!Ma duc sa ma pregatesc!Te pup!
-Pa si eu te pup!am inchis telefonul si l-am aruncat pe birou.
M-am intins pe pat,apoi am inchis ochii.Un zabet mi se plimba prin cap.E atat de frumos!Mi se pare cunoscut dar nu stiu cui ii aprtine.As vrea sa stiu...Dar, stii!Lori?!Da.Mi-am deschis ochii si priveam tavanul alb.De cand ma gandesc eu la zambetul lui Lori?Cred ca a fost o zi destul de lunga.Mai bine ma duc sa fac un dus rece.Poate imi fug prostiile din cap!Zambetul ei e o prostie?Pai..nu,dar eu ar trebui sa ma gandesc la zambetul iubitei mele nu la al ei!Si?De cand imi dau explicatii mie?Hey,nu sunt eu cel care ma gandesc la...Bine!Am intrat in baie si am facut un dus cu apa rece.Am iesit din baie si m-am imbracat pentru iesirea in club.Am iesit din casa  m-am indreptat spre masina si am condus spre casa lui Tiffany.Ma simt mai bine acum dusul a fost eficient.Am ajuns la locuinta lui Tiffany am sunat la usa si ea mi-a deschis usa.Arata Waw!Am sarutat-o.
-Stii nu trebuie sa mergem neaparat la club!a spus ea apoi eu am sarut-o din nou
-Ba da, trebuie!Altefel o sa se supere pe noi ceilalti.I-am spus eu zambindu-i.
-Bine!Am luat-o de mana si am condus-o la masina.Dupa ce ne-am urcat am condus pana la club. Va fi o noapte lunga.
Loriana.Pov.Am alergat pe sacari.
-Lori!Asteapta!Trebuie sa ma asculti!a strigat
-Nu vreau!m-am rastit M-am indreptat spre usa si am iesit afara.Am inceput sa alerg.Unde ma indrept?M-am oprit din alergat ma indepartasem destul de casa mea.Acum, in timp ce mergeam priveam  soarele cum apune.Ce zi am mai avut!Se poate si mai rau?Mai bine nu ma gandeam la asta.Se pare ca se poate!.Privirea mi s-a oprit pe Dean si Tiffany ce se sarutau in fata unei case.De ce nu ma conving odata ca intre mine si el nu a fost si nici nu va fi vreodata ceva!De ce tot sper atat?Sunt atatia baieti...Dar pe tine nu te intereseaza, tu il vrei doar pe el!Uite ca de acum ma intereseaza!Vreau sa-l uit!Pe cine incerci sa pacalesti?Nu vreau sa pacalesc pe nimeni!De cate ori trebuie sa-i vad asa?De cate ori trebuie sa mai plang?M-am saturat,ca inima sa-mi fie sfarmata iar si iar !Apoi bucatelele ce au mai ramas trebuie si acelea distruse,nu?Si asta se intampla doar din vina mea!Eu sunt proasta care m-am indragostit  de persoana nepotrivita! El nu ma iubeste!De cate ori trebuie sa-mi demonstrez acest lucru?O sa-l uit!Trebuie sa trec peste!Simteam lacrimile cum mi se scurgeau pe obraji formand rauri.Asta este ultima oara cand plang pentru ceva ce nu se va intampla niciodata!Mi-am sters lacrimile.Si am vazut ca cei doi au urcat in masina si au plecat.M-am intors si am inceput sa ma indrept spre casa.Iar in minte imi tot repetam,,O sa-l uit!"O sa te uit Dean!

4 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

of dak ceilalti au dreptate si andy este un nemernik???????
as vrea ka dean sa deschida o data ochii...sa vada cum estea ea cu adevarat....of!!!greu cu dragostea asta!:))

maria spunea...

Chiar daca mie imi place nunaciunea aia,nu cred c-ar trebui sa fie cu el.Dean e potrivit pentru ea.
Dean,da-ti odata seama c-o iubesti pe fata asta!Auzi?!Ca de nu te bat de te crap!

Superb capitol,si-am tulit-oooo...

Love you:*:*:*

Miss Salvatore

maria spunea...

*bunaciunea , scuze,neatentia asta:))

lory96 spunea...

eu nu vreau sa il uite pe Dean, vreau sa fie impreuna cu el:)) oricum super capitolul:*